Followers

Friday, September 7, 2012

kisah aku...

assalamualaikum...
disini bermula cerita aku yang baru..
seriusly aku sangat happy dan terharu...
perngorbanan keluarga aku yg sangat besar buat aku..
xdapat aku ungkapkan semuaya...
dengan titisan air mata yang membasahi di pipi ku terbukti segalanya...
aku dapat segalanya apa yang diperlukan..
mungkin ini harapan mereka...
kadang2 buat aku terfikir panjang...
tak dapat aku balas segala jasa mak ayah kakak dan abg aku..
sekarang merekalah kekuatan aku..
di waktu pendaftaran aku di UMT
serombongan keluarga aku datang ke Terengganu sambil jalan....
panjang fikiran aku melayang memikirkan segalanya,,,
apa nasib aku selepas ini?
cerita di UMT
alhamdulillah aku ok saja kat sini..
roomate aku pun baik je..walaupn ada yg muda n tua dari aku kami anggap mcm kami sebaya ja..
insyaallah dalam perjalan hidup aku kat sini aku cuba buat yg terbaik..
serius aku rindu anak2 buah aku
walaupun kekadang suka marah2 dengan depa..
aku rindu semua la kat kampung..
1st time aku menjalani hidup sendirian tanpa org2 yg aku kenal...
doakan aku disini dan kejayaan aku..



✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment