Followers

Wednesday, July 18, 2012

Beremosi seketika...

hye..!!!
kadangkala aku beremosi..
aku bukan budak baik..
aku juga bukan budak pandai..
kadang-kadang aku pemalas..
aku selalu disakiti..
tapi aku buat orang sakit hati,
aku x cukup baik..
kekadang aku sedih..
kekadang aku kecewa..
kekadang juga aku keliru..
semua itu buat aku serabut..
yang paling penting aku gembira..
aku suka berkawan..
aku tak suka dibenci,,
apa salah aku...
tapi aku nak jadi baik..
aku xcukup baik?
aku bosan....
itu buat aku sedih,,,,
aku bising...
itu buat aku happy..
aku sayang semua...
aku tak suka benci-benci..


dalam seminit aku boleh dapat kawan
dalam seminit juga aku boleh hilang kawan
dalam seminit juga aku boleh kecewa
dalam seminit juga aku boleh rasa bahagia..



✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment