Followers

Wednesday, July 18, 2012

Alhamdulillah..

Alhamdulillah......
doa kedua mak ayah dan ahli keluargaku Allah makbulkan..
13/07/2012 keputusan UPU keluar,,
saat paling gementar bagi aku..
hanya Allah yg mengetahui debarannya..
sebelum aku dapat taw keputusan tu,,
macam2 bermain di fikiran aku terutama mak ayah aku..
alhamdulillah aku bersyukur sangat2 akhirnya aku dapat peluang itu..
aku ditawarkan untuk sambung belajar di Universiti Malaysia Terengganu..
itulah hadiah untuk mereka..
terpancar keceriaan dan keseronokan dengan penuh rasa syukur di wajah kedua ibu bapaku..
itulah harapan mereka yang mereka harapkan dari dulu...
telefon aku tak henti dari menerima ucapan tahniah dari kengkawan...
walaupun hanya sebelas org yg berjaya melangkah kaki ke menara gading tapi itupun sudah bersyukur,,
bagi kengkawan aku yang tidak berjaya jangan sedih..
segalanya sudah ditentukan oleh Allah di mana hala tuju kita..
antara nama-nama yang terpilih:-

SYAFFIQ-UPSI
HALIJAH-UPSI
EFFA IZZATI-UNIMAS
ROZIANA-UNIMAS
NURUL FARAHIM-UMT
IENA ZAINAL-UMT
AISYAH-USM
AZNI SYA-UMT
FARIDAH-UTHM
MUHAMMAD NA'IM-UNIMAS
SYUHADA -UITM

sama kita memikul t'jawab ini,
saat-saat yang aku nantikan status aku kembali "students"
dan selepas ini juga selesai sudah t'jawab aku sebagai pekerja,
terima kasih buat kengkawan jabil yang sudi melayan kerenah ina yang kekadang tu agak gila2..
macam2 pengalaman dan pengajaran yang ina dapat kat sana..
mintak maaf jika pernah terkasar bahasa,melukakan hati dan apa2 aja
terima ksih sangat2..



✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment