Followers

Friday, September 28, 2012

aku seorang insan biasa..

assalamualaikum..
tetiba fikiran aku melayang nak menulis lagi malam ni..
hmm...
nama di beri Haslina Bt Z.Abidin.
umur aku secret kot..
aku lepasan STPM sek.men.keb Labu besar dekat Kulim Kedah..
taw x??
aku bukan la budak baik,,
mungkin aku juga membosankan orang lain..
tetiba tersampai niat aku untuk mohon maaf

"saya iena nak mintak maaf dekat semua org yang mengenali diri saya..
mungkin sepanjang hidup iena, iena dah banyak sakitkan hati sesapa..
macam yg iena gitaw iena bukanlah budak baik..
bagi orang2 yg baru kenal iena,,ni la iena
mintak maaf kalau iena x pandai jaga hati sesapa..
dalam kelembutan iena mungkin banyak kekasarannya..
iena banyak buat dosa..
ampunkan dosa iena..
iena syg kamu semua.."
mak,ayah,kak,abg,cher,ckgu2,kawan2..adik2
....................  ....................
......................................
.................................
...........................
.....................
...........
...



✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment