Followers

Wednesday, September 12, 2012

diRi aKu (*_*)




inilah kisah diri aku sebenarnya. .aku bukan budak baik pun,, kekadang perangai aku seakan budak2, bukan apa cuma nak membahagiakan diri aku sendiri..seronk aku jadi diri aku sendiri..hurm sekarang aku jauh dari family,,kengkawan dan sudah mula merasa hidup sendirian atau di perantauan. aku pun bukan budak pandai,aku dapat peluang kat sini bukan atas sebab kelayakan aku untuk melangkah kaki aku di sini,mungkin berkat doa mak ayah aku dan family yang mengharapkan pemergian aku ke tempat yang mampu mengubah nasib aku. Alhamdulillah.. mungkin juga ini peluang  yang Allah berikan pada aku untuk aku buktikan sekali lagi..insyaallah aku cuba kecapinya.. saban hari aku kat sini walaupun aku happy aku ingatkan family aku kat rumah..anak2 buah aku yang selalu aku marah2,,sayang sebenarnya..insyirahyang dari kecik tak pernah lekang dari pandangan aku..sekarang sudah pun jauh dari dia,,serius aku rindu sangat.
       
gelagat dia buat aku tertawa,,dan menceriakan hidup aku..kekadang buat aku melupakan segalanya yang bermain di fikiran. 



 kat sekolah

 hilangkan tension time exam pusing2 sekolah

suka ambil gambar.. :)


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment