Followers

Sunday, September 9, 2012

mY rO0mAtE....

 aqilah nama dia....muda setahun dari aku,best la dok ngn dia...baik je..heheh aku suka kacau dia,,heheh dia asal dari terengganu..dia dari lepasan matrikulasi p.pinang sebab tu muda dari aku..comel kan org dia..aku suka kawan dengan dia.. walaupun dia panggil aku ina.. tapi aku tetap anggap dia macam adik..aku happy dengan dia .. kekadang dia kecoh macam aku juga la..hahaha 
Fatihah nama dia..dia diam sikit.dia la yg sebaya dengan aku pun dalam bilik ni..hehehe dia asal dari pahang,,dalam banyak dia la paling diam,,,dia pun baik juga..hehe tapi kalau dia masuk hahaha...maw taw ar tumpang sekaki gak dia..

sorang lagi k.syue namanya...hehehe yela dia atas dari kami 3 kit la lepasan dip dari tempat aku gak kat kulim..hehehehe, best la juga dia sporting gak,,kekadang senyap gak kan k.syue??heheh suka kacau k.syue..tapi semua baik2 la,,suke2


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment