Followers

Wednesday, November 7, 2012

stress...stress... ^_^

dunia yang baru aku tempuhi..
macam2 dugaan yang aku lalui tanpa aku duga..
perjalanan hidup aku jauh beza dengan dulu
macam-macam ragam orang yang aku kenal yang aku jumpa..
kekadang aku rasa macam nak balik dunia aku yang dulu
boleh ke camtu??!!

aku cuba mencari sinar hidup aku di sini
agak-agak aku jumpa x apa yang aku nak??
mungkin semua tu ambil masa untuk aku
bukan senang bagi aku aku untuk memahami budaya yang berbeza
aku cuba tabahkan diri aku dalam megharungi segalanya di sini
aku mahukan sehabat aku kembali
aku tak mahu hidup seorang diri

dah hampir 3 bulan aku kat sini
aku rasa dah banyak perubahan yang aku buat
aku tak tahu sama ada baik atau buruk
diri aku dah banyak berubah...!!!
yang pasti ada keburukannya..
owh tidak...
semangat aku hilang...
kekuatan aku jatuh...
ke mana hilangnya??
aku mahukan iena zainal yang dulu..
mana pergi orang-orang itu??
thanks kepada kengkawan di UMT kerana sudi terima saya..
especially to..
Azah,Betty,Yana,Wanie,Farisya,Fatin,Ain, & Yasmin
walaupun ina selalu serbu bilik hampa...
hampa tetap terima ina..
then jamu ina makan..heheheh terbaik la..


ntah senjak 2 menjak ni aku selalu bermain dengan emosi
mungkin susah untuk orang memahami aku..
tetiba aku teringatkan sahabat aku...
aku selalu berkongsi kisah hidup aku dengan dia..
sepanjang kami berkawan xpernah kami bergaduh.
 dulu waktu form 6 dia sama dengan aku
lepas tu dia dapat tawaran pergi UnisZa
menangis aku di tinggalkan dia..
tapi kami still jumpa bila masing2 cuti
tapi sekarang aku datang UMT dekat dia
ALLAH temukan kami di sini..
dia sangat memahami aku..
dia lah sahabat  atau teman karib aku yang tak pernah aku lupa...
dia lah yang terbaik bagi aku..
 aku bangga dengan pencapaian dia dalam memanah
aku sentiasa doakan kejayan sahabat aku..
aku rindukan saat tu..
"saya jaga awak,awak jaga saya"
biar la susah sama-sama....senang sama-sama...









✿ Realiti Kehidupan ✿

1 comment:

  1. it's ok..but u must know how too make a choice..n think deeply before u do something. give 70% for urself n selalu ingat Allah..Alquran..dan solat hajt jadikan amalan harian..Hanya Allah yang dapat memahami kita sepenuhnya dan menjadi kita semakin yakin dan kuat.

    ReplyDelete