Followers

Saturday, November 24, 2012

kisah kengkawan UMT (*_*)

Assalamualaikum..hai kengkawan hari ni ada lagi cita..
heheheheh....layan je taw3
ni kisah kiash aku n kengkawan akukat sini time cuti..hehehehe poyo gila..
last hari khamis tu kan ada test marketing...
hahahaha pas abes test tu macamabes blajar dah 0ooww,,
perasan sat ja pun..ceeewahh..
esok tu aku melepakkat bilik azah n the geng seharian sebab malam tu nak sambut besday yana
macam tu juga aku buat time besday Dira hari tu..
hahahaha ptg tu sibuk wat assignment sambil layan movie...
tepat kul 12kita pun sibuk la..hehehe
tepat jam kul 12.00 bertarikh 24/1102012 genap la umur yana yang ke-20..
Happy Besday Yana Yiee..hehehehe luv u moga wak sihat2 ja n di murahkan rezeki..

kek for yana..

comot...besday girl..hehehe
cek xleh nak upload pic banyak2 sebab..jeng3,,hehehe

lepas ari ni seharian layan cita adam & hawa with azah n rumate dia...
hahahahaha kena plak time cuti memang x sedaq diri la kami..


best kot law tengok dari mula...
haahahhaa kami tengok dari pukul 1 sampai kul 10 malam kot..hahaha
habis sampai episod 30 baru..hihihi
sape2 yang ada sambungan tu bagi la kat cek no....
dua hari cuti aku tak dok lam bilik..
main banyak sungguh..
sampai rumate aku pun perli aku..
hehehe k.syue bukan selalu pun..kan3
dah stop kisah adam dan hawa..!!!
esok aku cuti lagi..semua kelas cancel sebab hari ni n esok ada konvo kat u aku..
hari ni aku sempat jumpa ngn asiah dia pesta konvo kat u aku..
hehehehehe tq sudi mai no....nant kita jumpa g..
ok stop2....!!!

cita len plak....
ehem3....

 aku dan mereka...

pink girls...hehehehe

itulah kengkawan aku kat UMT...
hehehe aku kawan ngn semua la..
mana ada sombong..
sori lau ada sapa2 yang terasa..
itu lah sebenarnya hidupan aku walaupun kat mana aku dok..
cara aku..
aku berkawan dengan semua,,,hehehee
aku happy ada hangpa la..
ceeewaaaahh...
mai ceknak list nama angpa semua meh..
Dira,Yana Lee, Alyfah,Fatihah,Waney,Hanis,Qilah,Adeq Cacha
Azah,Betty,Yana Yiee,Wani,Ain,Fatin,cHa,Min
n SEMUA LA......hihihihi xlarat kot nak taip
cek sayang angpa semua no...

Ain,Betty,Azah & Wani.....



ni time besday dira 18/11/2012 yg ke-19..
epy besy dear....




✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment