Followers

Thursday, November 22, 2012

rindu la plak....

hehehhee....hari ni sunyi sepi sebb rama yang tak dak..
urm dah banyak ari gak aku tak tulis entry kat blog ni kan..
hahaha besa la sibuk sikit hangpa semua kena paham la ngn cek ni..
ceeeeeeewaaaaahhh ayat xleh belah...
toing3..
sewel toi la.
aku nak cita sal cuti semggu hari tu kat kg..
fuhhh serius bosan gila wey dok umah....
hehehe tapi selmat la ada anak2 menakan aku...
law x  lagi la..
tapi aku sedih gila tak sempat jumpa teacher..huhuhuh
teacher bz sbb adik kat sek nak exam pastu plak dah cuti sek.
cher ckap xpe lacuti lain kali kita jumpa...
huhuhuhuhu rindu kat cher...

tengk cute ak cher saya,,kan3

 aku juga sedih sbb xdapat jumpa kengkawan aku..
huhuhuhu apa kan daya...cewah wat sedih leh plak..kuang3
aku xsempat jumpa asiah..
esok kau balik kedah dia mai terbang balik ganu..
aku sempat jumpa dia kat stesen bas ja...tu pun dia dok lam bas dah..
hahahaha xpa la nak wat cmna nmpak juga muka kan???
tunggu nant aku p kat ang noooo... 


cita kengkawan aku kat umt,,,hehehehe
semua ok2ja....
cher balik ti ina nak jumpa cher....banyak cita ni..
mcj xbest...hehehehe


aku suka snap pic dia time dia tgah makn..



teringat kamu cher.....


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment