Followers

Tuesday, December 27, 2011

Bicara Hati

Assalamualaikum...
nak tanya korang tahu apa itu sahabat?apa perbezaannya dengan kawan atau teman?urmmmmm....sahabat adalah seorang teman yang selalu bersama kita diwaktu susah dan senang,xkira di mana jua berada dia juga yang tebaik.. tapi kalau kawan atau teman cuma wujud di waktu kita bahagi sahaja.mmmmmmmm......kisah tentang aku. Waktu aku tingkatan6 aku x tahu la aku ada kawan ke x?urmmm mungkin kawan tu ramai la tapi sahabat tu dah xde..susah sebenarnya nak jadi n cari seoarang sahabat ni.. seseorang yang hati macam aku ni susah... apa yang aku nak kalau berkawan tu biar la sampai bila bak kata orang "sharing is caring" tapi hari tu pernah sekali aku kecewa kerana kawan la... sebab tu,sejak ari tu aku just berkawan tak dak kongsi apa2.. aku sudah penat menyerah hati dan perasaan kat orang.. itulah kata kawan aku,,dia cakap kalau berkawan jangan terlalu cepat menyerah hati dan perasaan nanti kita juga yang sakit....sejak itu hati aku dan tertutup untuk itu...apa yang aku sekarang ialah mereka sahabat aku asiah,nina,wawa,mimi,ain,asni n wani..yg paling rapat dengan asiah la..mungkin sebab dunia aku belum luas lagi..tapi aku harap mereka tetap di hati aku.. dulu hati aku cepat sangat untuk menyayangi..then susah pulak untuk meninggalkan.. sebenarnya dan pada hakikatnya susah untuk menyayangi seseorang ni... kalau aku dah sayang aku susah untuk melupakan..ntah la terlalu kuat,,serius aku cakap hati belum ada sapa2 lagi yang ada cuma ada family aku n sahabat2 aku sahaja..
✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment