Followers

Tuesday, October 4, 2011

Just want to Say...

Assalamualaikumm....."just want to say good bye" huhuhu..agak2 sesuai x?ina dah ngantuk sebenarnya ni,tapi perlu teruskan lagi untuk sambung sesi ina untuk menghafal so ina on9 jap untuk kurangkannya leh gitu?hurmmmm...apa-apa pun lepas ni ina nak mintak tolong doakan ina untu STPM ni yek..especially tuk MUET Speaking aku nanti 13/10/2011 berapa hari je lagi..huhuh.dah le aku ni 1st group,,harap2 aku mampu buat yang lebih baik dari trial ni dan hilang rasa gementarku,,taknak ulang kesilapan yang sama sebelum ni.

Ina start exam 21 Nov 2011 paper Pengajian Am 2..nyawa segala paper..tapi insyaallah aku boleh buat...lepas2 trial memang dah xdok diam dah banyak kerja and soooooo penaatt...penat belajar ni x sama dengan penat kita buat kerja dengan fizikal otak letih lagi sebenarnya tapi tu la kan orang tak faham,x boleh nak bandingkan dengan kerja..kadang-kadang balik umah sekarang ni kerja nak marah ja,bukan apa bila cakap penat diorang x faham kita balik yang kena so simpan je la..dari nak megelak kita meninggikan suara dan marah-marah baik diam ja.,waktu malam dalam bilik je time aku dah tak makan dah..bila cakap dengan orang tak kena sikit qeja nak marah so mendiamkan diri lebih baik kan?camtu la sekarang ni memang terlalu penat tapi aku selalu ingat cakap teacher ingat benda ni sekejap saja lepas abis tu semua selesai..penat hilag,sakit hilang semuanya la..

Adesshh.....kekadang memberontak juga aku ni tapi dekat diri sendiri je..bila time tak tahan sangat tuh mula la,,hanya Tuhan saja yang tahu camna.tapi sabar je la kan ni pun untuk diri kita juga..halalkan segala makan minum ina,ilmu dan segala-gala yang dah bagi kat ina..doakan kejayaan ina untuk exam ni yek..rasa macam xmaw tidor,sebab hari esok akan cepat menjelma..huhu pukul 6 baru nak rest pulak..INA SABAR JE LA EK..!!!MAAFKAN SEGALA KESALAHAN INA JIKA ADA MANA-MANA INSAN YANG PERNAH INA SAKITI....JANGAN LUPA DOAKAN SAYA  SAYA NAK EXAM SAYA DAPAT

PENGAJIAN PERNIAGAAN   A
 PENGAJIAN AM                      A
  BAHASA MALAYSIA              A
   GEOGRAFI                                 A
= 4PA


MY BLOG IS MY LIFE...TEMAN SAKITKU

✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment