Followers

Sunday, October 2, 2011

Break for half hour.. :)

salammmmmmm...boleh x kalau nak bersosial sekejap...hhuhuhu..hari ni aku penat sangatttttttttt.,mata aku dah nak mengantuk tapi xboleh tidor lagi kena baca buku tuk esok ada paper.huhuhuhuhuhuuuu baru tadi dapat jadual untuk program kepong,serabut otak aku ni..malam ni mula naik pening dah..ptg tadi stay back kat sek sampai pukul 5 sempat baca pp1 dengan syafiq,balik sek terus pergi hospital balik pukul 7.30 solat then masuk bilik mentelaah..atas katil aku ni dah xpernah kemas sebab buku asyik tidur x abngun kecuali time aku pergi sekolah waktu pagi tu kosong la aku balik ja penuh buku atas kati sampai keesokannya seterusnya macam tu la,,..sekarang ni makan pun dengan buku,tidor dengan buku...xpandai saja sangat..malam ni kena baca pp1 dengan geo terus aku jadi ngokngek...sewel semua ada..sabar ina...sabar...untuk beberapa bulan ja lagi lepas tu ok la balik..esok and hari seterusnya setiap petang ada gerak gempur macam exam betul..macam mana nak study untuk kelas and paper tu....aku cuma ada waktu malam je ni?mana cukup weyhhhhh...kepala aku kena masuk banyak benda gi neyhh..huhuhuhuhuhuhu tolong kuatkan aku....huk3 ni jadual alu sebelum ni nak taw

time aku kat sek = 7.00 a.m - before 6.00 p.m
balik je aku rest kejap sampai maghrib.
dalam bilik = 7.30 p.m - before 2.00 a.m = latihan+omwork+ulangkaji = rest setengah jam je kadang 15 minit berenti mesej jap ke fb ke..xboleh keluar bilik kalau x aku lalai...
 malam aku dah x makan dah...huk3 pelik la plak..
lepas ni jadual aku kena panjangkan lagi masanya..huk3 nak nangis dah ni sorang2 dah xde tempat nak ngadu,ngadu cni boleh la kot...
masa berlalu dengan cepatnya sekarang ni...wekkkk sewel+mereng = ngokngek

urmm enset aku pun dah x bunyi sekarang ni....xdak da orang hantar mesej.nk je aku buang jauh2 lau dapat mesej pun
"ina esok nak nasi lemak ye.."
"ina esk pakai baju apa?"
"ina esok subjek apa?"
"ina esok apa-apa je la tentang keesokannya.............camtu laJOMMM..!!!!


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment