Followers

Monday, October 17, 2011

Detik-detik Akhir Perjuangan.

Assalamualaikum.......hari ni sudah bertarikh 18/10/2011 tinggal lagi 34 hari lagi STPM nak datang..aduh sakit rasanya hari ni,,,penat tak terdaya..memenuhi ruang-ruang yang ada untuk mendapatkan hasil yang lumayan,akan ku cuba buktikan..masa makan makan sanggup ku korbankan,,bertarikh 14/12/2011 tarikh keramat akan berakhir,akan hilangla rasa penat sakit ni..maka hasilnya akan dinantikan pula....ntah la kita hanya mampu usaha berdoa dan di selitkan dengan tawakal..hurmmmm macam-macam dugaan.Hari ini aku bersyukur Allah anugerahkan aku insan-insan yang mulia dalam hidup aku yang tak pernah berputus asa mencurah semangat, memberi dorongan yang datang dari lunak hati mereka....alhamdulillah kekalkan hubungan aku dengan insan-insan yang mulia ini dalam hidupku buat selamanya...pada waktu ini bagi mereka yang sepejuangan dengan aku janganlah sesekali merasa rendah diri, dan menyendiri juga aku tujukan untuk diri aku sendiri...waktu ni lah emosi semuanya rasa tak stabil..aku dah mula pekakkan telinga aku, bahagia rupanya bertindak sebegini....rasa sakit hati dipingggirkan.kuatkan diri aku bersama mereka untuk meneruskan perjuangan ni...tak pernah seumur hidup aku mentelaah sekuat ini...Alhamdulillah Allah berikan aku kekuatan bersama mereka....doakan kejayaan aku,,tq
✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment