Followers

Saturday, August 3, 2013

Alhamdulillah Nikmatnya...

kembali pula pada hari ni..26 Ramadhan 1434..sementara tunggu tcher pulang update dulu...
sangat terharu bila tcher menyambut kepulangan aku n kak nad,,katanya sekali lagi buat majlis berbuka untuk kami berdua,,sebb mggu lepas punya kami xdapat join..anak perantauan...dah menjadi adat kami setiap tahun berbuka bersama.... alhamdlillah kali ni aku masih diberi peluang untuk bersama mereka... :)
tapi sempat pergi sekolah ambik duit kat teacher beli barang then jumpa n cikgu2...hurmm sgt rindukan sekolah..

ohhh,,rasa macam banyak cerita yg nak disampaikan,,,,berlalu sudah cuti sebulan aku di Kajang,sempat mencari pengalaman bekerja disana,,,alhamdulillah,,org2 disana sangat baik hati,dan boleh menerima aku seadanya,,mereka melayan kerenah aku yang tak tentu hala..sangat happy,,tapi jodoh xlama,,aku terpksa pulang ke kampung,,,terima kasih Ya Allah...

Sepanjang kat sana macam2 aku lalui..tapi yang paling aku sedih aku terpaksa berbuka di tempat kerja,,itulah satu2nya pengalaman aku yang agak aku xboleh terima,,,,tak pernah aku berbuka sepanjang Ramadhan di tempat kerja,,tapi kali ni aku merasainya...apa pun tetap bersyukur masih diberi peluang..Ramdhan kali ni sangat lain bagi diri aku,,,,tapi aku cuba tempuhi segalanya..

2/8/2013 aku balik ke kampung,,alhamdulillah dapat berjumpa family tersayang,,dan kepulangan disambut meriah,,nikmatnya dapat berbuka dengan family,,

cerita tentang teman...Alhamdulillah Allah berikan aku seorang teman atau insan yg bermakna bagi diriku,,,,terima kasih Nor Fatihah,,wlaupun hanya dapat bertemu sekali,itupun dah cukup bermkna,,,





✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment