Followers

Tuesday, January 8, 2013

iMpIaN akU SatU hArI nAnTi..

 satu hari aku pasti dapat juga bnda ni
bnda yg aku tunggu lama dah ni..
dan mungkin juga harapan semua org..
aku xkisah benda lain aku xdapat..
aku pasti org lain pun mesti nak kan..
kena dgn hobi aku..yeaaaaahhh..
akhirnya benda alah ni keluar juga mcm yg aku angankan dulu..
cuma tunggu masa aku milikinya sahaja..yeaahhhh
insyaallah..
 

cantik kan.......


 



Specifikasi Samsung Galaxy Camera :
  • OS Android 4.1 jelly Bean
  • 16 megapixel
  • Processor 1.4GHz Quad-Core processor
  • Sensor 1/2.3 inch CMOS
  • A-GPS, GLONASS
  • Lensa F2.8, 23 mm, 21x super long zoom
  • 21x optical zoom lens
  • Dimension 128.7 x 70.8 x 19.1 mm
  • Weight 305g
  • 8GB Memori (Internal)
  • Micro SD card Slot
  • 3G/4G dan Wi-Fi (conectivity)
  • 4.77 inch HD Super Clear Touch Display LCD screen

✿ Realiti Kehidupan ✿

1 comment:

  1. ermm time nak dapat tu rasa dah banyak produk lain keluar

    ReplyDelete