Followers

Thursday, October 18, 2012

Penghibur hati ieNa zAiNaL *_*

teman-teman UMT aku...

 wif Fatin, Ain, Iena , & Farisya
Yasmin, Ain, Aku & Fatin..

dekat Dataran Syah Bandar
ni time kami kuar sama2 kuar pegi beli tiket bas...hehehe
kami sebaya semua kecuali sorang tu Yasmin,,tapi kepala sama ngn kami ja..hehehe gurau je..
ni golongan yang suka melayan kerenah aku..heheh
suka gaduh juga..tapi happy la..saya syg kamuuu

k.syue,k.ida,zie,eyla, k.farah,cacha,k.jie & k.irma

ni group kakak2 yang banyak bantu aku
mereka juga penghibur aku...
saya senang bergerak dengan mereka..
saya senang berkawan dengan mereka..
thanks kerana sudi melayan saya,,
saya sayang kamu semua..


wif aqilah...
 thanks juga...sori ya suka buat qilah marah..
heheheeh gurau manja2 je..

 my roomate...
roomate ina..
thanks kepada semua kerana sudi melayanina
sudi pekakkan telinga waktu ina bising..heheheh
tapi terbaik la...
especially pada k.syue yg cute...
dah mcm mak ina plak..hehehe
gurau saje..

 my costmate..




jika ina ada sakitkan hati mintak ya...iloveuall


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment