Followers

Thursday, January 26, 2012

Ungkapan rindu..

salah ka melafazkan istilah rindu pada seseorang....aku x kisah walaupun ianya tidak terbalas,,,maafkan aku kalau aku banyak menyusahkan kamu semua,,,,aku rindu mereka yang rapat dengan aku,,yang baik dengan aku....especially 5science group, cg2 f6 dan mereka yang baik dan banyak tolong aku.... mungkin aku dah tak boleh berpatah balik ke zaman sebelum ni...tapi itu lah kenangan yang akan aku pahat di fikiran aku selamanya..

Zaman persekolahan banyak mengajar aku erti persahabatan..kasih sayang...disiplin.,,dan banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar....antara orng yg selalu motivasi aku kat sek cg ani,cher...cg2 f6 yg lain..kengkawan..x lupa gak wat k.lia..yang selalu dengar rintihan aku... sekarang aku dah x dapat semua tu.....buat mereka yang masih di bangku sekolah hargailah mereka yang mengajar kita atau sesiapa sekali pun....di sekolah lah kita bermula segalanya.....
✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment