Followers

Wednesday, October 20, 2010

:: Fobia 2011 ::


tapak ransang jaya..

HOHOHO........ dah tamat rupanya sesi persekolahan tahun 2010..
maknaya lower6 aku pun dah tamat,,saat2 honeymoon pun dah abes..
waaarrgghhhh...ape mau buat??!!
banyak benda yang harus ku pikul tahun hadapan,
memegang amanah yang besar sebagai seorang anak,seoarang pelajar,
dan seorang hamba Allah s.w.t..
byk benda yang akan aku tempuhi tahun depan..!!!
sistem persekolahan pun telah upgrade..
tingkatan 6 sekolah labu bukan macam sek lain...
nama kami pun dah standard PPU (Pra Persediaan Universiti)
MKP pun telah di wujudkan..(Majlis Kepimpinan Pelajar)
kekosongan jawatan hanya boleh diisi oleh pelajar ppu sahaja,
makannya banyal tanggungjawab yang harus dipikul...............
guru-guru ppu hanya mgajar ppu sahaja..
tumpuan depa terhadap subjek tersebut lebih mendalam la nmpaknya...
sebab tu ramai pelajar ppu sek labu yang boleh berjaya
xdapat ku sangkakan..cemburu aku lihat name list dapat masuk u..
apa aku harapkan tahun 2012 nant HASLINA BT Z.ABIDIN,
akan tersenarai...besar harapan orang kat aku..banyak benda aku kena buat
insyaallah,,,diiringi dengan usaha+doa+tawakal=KEJAYAAN
akan jadi milik IENA....
cuti dah bermula...


✿ Realiti Kehidupan ✿

No comments:

Post a Comment